داروهای گیاهی برای بیماری پارکینما کلیه
نوشته شده توسط : Andy

داروهای گیاهی برای بیماری پارکینما کلیه

اگر شما نیاز به حل این مشکل دارید، باید از روش های موثر مدیریت آن به موقع استفاده کنید. اگر به بیماری کلیوی مبتلا هستید، برای دریافت مشاوره درمانی، روی سرویس آنلاین کلیک کنید.

علت بیماری پارکینما کلیه چیست؟

با توجه به کلیه ساختار تشریحی، کلیه به پارانشیم و extrarenal لگن کلیوی و پارانشیم کلیه متشکل از قشر کلیه و مدولا کلیه، که مسئول تصفیه خون و حذف بیش از حد مایع، مواد زائد و سموم هستند تقسیم می شود.

اگر برخی از مواد مضر حمله به کلیه یا برخی از بی نظمی در محیط داخلی به نظر می رسد، که به راحتی ممکن است بخش بیرونی از کلیه ها، پارانشیم کلیه ها آسیب برساند. علل رایج این بیماری عبارتند از:

- دیابت یا قند خون بالا

- فشار خون بالا

- اختلال ایمنی

- عوارض جانبی داروها

- سپرده های مجتمع های ایمنی

- بیماری کلیوی پلی کیستیک

داروهای گیاهی برای درمان بیماری پارکینما کلیوی

بر اساس وضعیت بیماری، بیماران با عوارض زیر تجویز می شوند.

1. مدیریت علت زمینی: علت بیماران مبتلا به بیماری پارکینمای کلیه از فرد به فرد متفاوت است. پس از یک معاینه کامل، پزشکان می توانند علت اصلی را شناسایی کنند و سپس آن را نظارت کنند.

2. حفاظت از بافت باقیمانده عملکرد کلیه از آسیب بیشتر: علاوه بر ماشه اصلی برخی از عوارض مانند پروتئین و فشار خون بالا، ممکن است وضعیت بیماران بدتر، بیماران را تشویق به استفاده از برخی داروهای گیاهی برای مدیریت آنها.

3. بازیابی سازه کلیوی: اختلال پارانشیم کلیه می توانید تعدادی از نشانه ها و عوارض، که در نهایت به نارسایی کلیه منجر شود. تا زمانی که ساختار کلیه بازسازی شود، به این معنی است که بیماری پارنچیمال کلیه از ریشه درمان می شود.

داروهای گیاهی دقیق باید بر اساس وضعیت بیمار ارائه شود. برای پیدا کردن آنچه شما مناسب است، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال تجزیه و تحلیل Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp 8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: